"Jatkakaa samaan malliin" – Minervan työterveyshuollon NPS 72

Minerva teki työterveyshuollon asiakastutkimuksen vuoden 2024 alussa. Kyselyyn vastasi 92 Minervan työterveyshuollon yritysasiakasta.

Vuoden 2021 asiakaskyselystä suositteluindeksi eli NPS-luku nousi kahdella yksiköllä, ollen nyt 72. Vastaajista 97 prosenttia valitsisi Minervan uudelleen yhteistyökumppanikseen ja 73 prosenttia suosittelisi Minervaa toiselle yritykselle erittäin tai hyvin todennäköisesti. 

Yleisarvosanaksi muodostui viime kyselyn tavoin 8,8. Parhaimmat arvosanat annettiin palvelun ystävällisyydestä (9,3), luotettavuudesta yhteistyökumppanina (9,3) ja henkilökunnan asiantuntemuksesta (9,1). Tutkimuksen mukaan eniten parannettavaa on sairauspoissaolojen hallinnassa yhteistyössä yrityksen kanssa (8,0) ja digitaalisten palveluiden käytettävyydessä (8,1).

Eniten aiemmasta asiakaskyselystä ovat parantuneet raportointi palveluista (+0,3), kattava ja laadukas palvelutarjonta (+0,2), aloitteellisuus (+0,2) sekä toimintasuunnitelman mukaisen toiminnan toteutuminen (+0,2). 

Kiitos hyvästä ja laadukkaasta yhteistyöstä!

Paikallisuus ja ihmisten kohtaaminen on erittäin hyvää. Ei joudu kokemaan kasvotonta palvelua ja puhelinvaihteessa jonottamista.

Vastaajista 95 prosenttia kokee yhteydenpidon olleen täysin riittävää.

Viestintä sujuu puolin ja toisin riittävällä tasolla, jotta asiat hoituu!

Meillä on hyvät vakiintuneet käytännöt ja yhteydenpito toimii jouhevasti. Ei ole ikinä käynyt niin, ettenkö olisi saanut henkilöä Minervasta kiinni.

 

Lue kooste vuoden 2021 asiakaskyselyn tuloksista.