Minerva järjesti työterveyshuollon asiakkailleen asiakastyytyväisyyskyselyn vuoden 2021 lopulla. Kyselyyn tuli kiitettävä määrä vastauksia ja tulokset tarjoavat meille paljon tärkeää tietoa.
Yleisesti Minervan tarjoamaan työterveyshuollon palveluun ollaan hyvin tyytyväisiä ja suositteluindeksi eli NPS-luku oli 70 ja yleisarvosana 8,8 (asteikolla 4–10). Parhaimmat arvosanat annettiin palvelun ystävällisyydestä (9,3), luotettavuudesta yhteistyökumppanina (9,2) ja henkilökunnan asiantuntemuudesta (9,2). Eniten parannettavaa on aloitteellisuudessa, raportoinnissa ja innovatiivisuudessa, vaikka nämäkin osa-alueet saivat arvosanakseen 8 tai yli.
Hyvät palvelut ja hyvät lääkärit, yhteistyö toimii hyvin.
Paikallinen, hyvä asiakaspalvelu, ammattiporukka hommissa. Kun hätä on päällä on apu lähellä.
Vastaajista 85 prosenttia kokee yhteydenpidon määrän olevan riittävää. Yhteydenpito sai kehuja asiallisuudesta ja ystävällisyydestä.
Koen että yhteydenpito on ollut riittävää ja tarpeenmukaista.
Minerva ollut erittäin aktiivinen yhteydenpidossa.
Minervan valitsisi uudelleen yhteistyökumppanikseen 61 prosenttia vastaajista, ja vain kaksi prosenttia ei valitsisi. Loput vastasivat "kyllä mahdollisesti".
Historian perusteella valitsisin kyllä, ei negatiivista sanottavaa.