SOITA 02 838 0800 / Rauma       02 838 0880 / Eura

CALL 02 838 0800 / Rauma       02 838 0880 / Eura

Etusivu » Ajankohtaista

Ajankohtaista

Lauantaipäivystyksiä keväällä 2019

4.1.2019

Rauman toimipisteessä päivystää arkilauantaisin kaksi yleislääkäriä klo 10.00-13.00. Päivystysvastaanotto toimii ajanvarauksella. Ajat ovat varattavissa aina edeltävänä päivänä perjantaina kello 15.00 eteenpäin verkkoajanvarauksestamme tai soittamalla toimistoomme.   Tulevia päivystysvuoroja TOUKOKUU 25.5. Helena Karilainen ja Hannu Nordqvist KESÄKUU 1.6. Jonni Knaapi ja Hannu Nordqvist 8.6. Helena Karilainen ja Hannu Nordqvist 15.6. Helena Karilainen ja Hannu Nordqvist 29.6. Hannu Nordqvist…

Lue lisää

Kevään 2019  avoimet ensiapukurssit

4.12.2018

Ensiapukurssi sisältää opetuksen ja ohjauksen lisäksi harjoittelua erilaisissa ensiaputilanteissa. Kurssien sisältö määräytyy SPR:n ohjeiden mukaisesti. Kurssin hintaan sisältyy SPR:n virallinen kurssitodistus, joka on voimassa 3 vuotta sekä kurssilaisille jaettava opetusmateriaali. Jos kurssilaisella on voimassaoleva ensiapukortti, päivitys voidaan laittaa siihen. Ensiapukurssilla tarjotaan aamu- ja iltapäiväkahvit (ruoka-aineallergiat on hyvä ilmoittaa etukäteen). Koko päivän kurssilla pidetään tunnin lounastauko,…

Lue lisää

Iloista jaksamista työssä ja vapaalla – tunnista omat keinosi työstä palautumiseen

23.10.2018

– Olisi tärkeää, että työ ja vapaa-aika tukisivat toinen toisiaan, Lääkärikeskus Minervan työterveyslääkäri Marja Koskimäki sanoo. Työssä jaksamista ei voi jättää vain lomien varaan. – Joidenkin tutkimusten mukaan loman vaikutus katoaa jo kahdessa viikossa töihin paluun jälkeen. Siksi olisi tärkeää, että työstä palautuisi välittömästi työpäivän loputtua. Työpäivän aikana tulisi olla mahdollisuus pieniin palauttaviin hetkiin, Koskimäki…

Lue lisää

97% on suositellut tai suosittelisi Lääkärikeskus Minervaa toiselle yritykselle

23.10.2018

Lääkärikeskus Minerva toteutti  kesällä 2018 työterveyshuollon yritysasiakkaiden seurantatutkimuksen. Yritykset valikoituivat satunnaisesti ja tutkimus toteutettiin puhelinhaastatteluin.  Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää asiakastyytyväisyyden keskeisiä tekijöitä. Valitessaan työteveyspalvelujen tarjoajaa vastaajat kokivat tärkeimmäksi tekijäksi laadun, palvelujen saatavuuden, sijainnin, toimivuuden ja yhteistyön. Kilpailukykyistä hinnoittelua ja paikallisuutta arvostettiin myös. Oikea hinta-laatusuhde olikin parantunut vastaamaan odotuksia eniten viime tutkimuskerrasta (v.2014), samoin mielikuva luotettavuudesta yhteistyökumppanina. 97% vastaajista…

Lue lisää